رهگذر آشنا

(R)-(P)

من اگه خدا بودم ...!



اینقدر هوای دو نفره رو به رخ تک نفره ها نمیکشیدم ...!



نـتــرس از هجـــــ ـــ ـوم حـضــــــ ــــ ــورم ..!



چــــیزی جــــ ـــ ـز تـــنــهایی با من نیـــستـــــ ـــ ـ ..

 



رد پاهایم را پاک می کنم

به کسی نگویید

من روزی در این دنیا بودم.

خدایا

می شود استعـــــفا دهم؟!

کم آورده ام ...!



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت11:56---7 بهمن 1392
این روزها...



بُرد با کسی است که بی رحم است!



از دلت که مایه بگذاری



می سوزی...



همیشه که پخته تر نمی شوی...



گاهی می سوزی و ته می گیری...



من از دل مایه گذاشتم که این چنین می سوزم نه مثل تو رهگذر...






پاسخ:فقط ممنونم که اومدی خوشحالم کردی


رها
ساعت9:46---7 بهمن 1392
ديگر دلتنگيهايم را نمي فرو شم


تو خودت يك روز دلتنگم مي شوي ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 16 شهريور 1393برچسب:,ساعت21:38توسط ...؟ | |